نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک

نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک

نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک

علت قطع شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک چیست ؟

در ابتدا برای اینکه مطمئن شوید که علت نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونک مربوط به خرابی تلویزیون میباشد یا خیر با انتخاب یکی از کلید های AV یا MENU بررسی کنید که پس از فشردن هریک از این کلید ها پنچره جدیدی در تصویر ظاهر میگردد یا خیر اگر جواب خیر هست قطعا تلویزیون پاناسونیک شما دچار مشکل گردیده و میتوانید برای عیب یابی و تعمیر تلویزیون پاناسونیک با متخصصین پاناایران نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک تماس حاصل نمایید و در کمترین زمان ممکن منتظر حضور تکنیسین و تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل و محل باشید.

نداشتن تصویر و یا قطع شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک میتواند دلایل متعددی داشته باشد که در این مطلب به این مهم خواهیم پرداخت

بطور کلی نمود خرابی نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک به دو دسته تقسیم میگردد :

1- تلویزیون پاناسونیک صدا دارد اما تصویر ندارد

زمانی که تلویزیون پاناسونیک صدا دارد اما تصویر ندارد یکی از بخش های یونیت صفحه نمایش به درستی عمل نمیکند یا معیوب است که شامل قسمت های زیر میشود :

نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک به علت خرابی بکلایت

همانطور که در مقاله های پیشین گفته شده بکلایت یکی از قسمت های مهم تمام صفحات نمایش میباشد که شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با بکلایت تلویزیون پاناسونیک به مقاله تعمیر بکلایت بک لایت تلویزیون پاناسونیک مراجعه نمایید اما خرابی بکلایت در برخی مدل ها باعث نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک میگردد.

نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک به علت خرابی پنل ( صفحه نمایش )

پنل یا صفحه نمایش نیز نقش بسیار مهمی در تلویزیون پاناسونیک دارد که بعضا به دلیل استحلایک و حتی نشت مایع یا آبخوردگی دچار خرابی میگردد و یکی دیگر از دلایل قطع شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک میباشد.

نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک به علت خرابی برد تیکان ( TCON )

برد تیکان که در تلویزیون پاناسونیک نقش انتقال اطلاعات از مین برد تلویزیون پاناسونیک به پنل را ایفا میکند نیز ممکن است باعث بروز خرابی قطع شدن ناگهانی تصویر تلویزیون پاناسونیک گردد.

2- تلویزیون پاناسونیک تصویر و صدا ندارد و چراغ جلوی دستگاه چشمک میزند

در خصوص این نوع خرابی های تلویزیون پاناسونیک قبلا در مقاله دیگری بطور مفصل توضیح داده ایم که مطالعه کنندگان گرامی میتوانند در صورت مواجح شدن با این ایراد برای کسب اطلاعات دقیق تر به مقاله چشمک زدن تلویزیون پاناسونیک مراجعه نمایند.

3- نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک به دلیل خرابی بردهای اسکن تصویر

در خصوص تلویزیون های پلاسما برند پاناسونیک و البته برخی مدل های خاص آن زمانی که بردهای اسکن تصویر دچار خرابی میگردند دستگاه در حالت طبیعی ( از نظر مصرف کننده و چراغ استندبای ) روشن میشود اما تصویر وجود ندارد و با فشردن کلیدهای کنترل یا حتی کلیدهای روی دستگاه تغییر حاصل نمیگردد و تا قبل از تعمیر برد اسکن تلویزیون پلاسما پاناسونیک مشکل رفع نخواهد شد.

4- نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک به دلیل خرابی مین برد

ممکن است نام مین برد تلویزیون پاناسونیک برای شما نیز آشنا باشد چرا که در اغلب دستگاه های الکترونیکی قطعه ای با این نام وجود دارد و از مهم ترین آنها میباشد ام در خصوص تلویزیون پاناسونیک خرابی مین برد ممکن است باعث بروز ایراد نداشتن تصویر گردد.

در آخر باید گفت که رفع تمامی خرابی هایی که باعث نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک میگردد نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد و از مصرف کنندگان گرامی خواهش میکنیم که از باز نمودن تلویزیون پاناسونیک جدا خودداری نمایند.

شایان ذکر است که تمامی خرابی هایی که مربوط به قطع شدن یا نداشتن تصویر تلویزیون پاناسونیک میگردد در مجموعه پاناایران نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک قابل رفع میباشد و شما میتوانید برای دریافت هرگونه مشاوره و در خواست تعمیر با استفاده از شماره های تماس درج شده در نقاط مختلف سایت یا مراجعه به صفحه تماس با ما و تکمیل نمودن فرم درخواست آنلاین تعمیرات در کمترین زمان ممکن پس از بررسی های اولیه منتظر حضور و تعمیر تلویزیون پاناسونیک در محل و منزل خود باشید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص انواع خرابی های تلویزیون پاناسونیک و روش های پیشگیری از آن به بخش مقالات سایت مراجعه نمایید و از مطالب ارزشمند آن بهرمند شوید.

همچنین برای استعلام موجودی و قیمت خرید قطعات تلویزیون پاناسونیک لطفا به وبسایت فروش قطعات پانایدک مراجعه نمایید ( مدل نامبر دستگاه یا پارت نامبر قطعه را در کادر سرچ وارد نمایید )

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

09305407040

02144229559

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,