نمایندگی تعمیرات ماکروفر و مایکروویو پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک

پاناایران نمایندگی تعمیر مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد و محبوب منزل دستگاه ماکروفر یا مایکروویو میباشد که در میان برندهای موجود در بازار مایکروفر پاناسونیک در رده اول چه از نظر امکانات و چه از نظر کیفیت قطعات قرار دارد.

برند نام آشنای پاناسونیک ژاپن از سالها پیش که با نام تجاری ناسیونال مشغول به فعالیت و تولید لوازم الکترونیکی و منزل بوده در میان مردم کشور ما از محبوبیت بالایی برخوردار است و میتوان گفت که در 70% منازل حداقل یکی از محصولات این برند وجود دارد.

مایکروفر پاناسونیک در انواع و ابعاد مختلف به نسبت فضا و نوع مصرف تولید شده و از برترین محصولات این شرکت و حتی انواع مایکروفر میباشد اما تفاوت های انواع مایکروفر پاناسونیک چیست ؟

انواع مایکروفر پاناسونیک در دو نوع مایکروفر اینورتر پاناسونیک ( کم مصرف ) و همچنین مایکروفر ترانسی پاناسونیک ( در مدل های قدیمی تر ) در بازار موجود است که بزرگترین تفاوت ها بین این دو تکنولوژی در مصرف برق و حتی کیفیت و طول عمر قطعات میباشد.

لازم به ذکر است که تکنولوژی مایکروفر اینورتر پاناسونیک در انحصار این شرکت میباشد و حتی در برندهای دیگر که امکان اینورتر را دارا میباشند از قطعات اینورتر و مگنترون پاناسونیک استفاده شده است.

اما با وجود کیفیت بسیار بالای مایکروفر پاناسونیک این محصول نیز به مرور زمان دچار استحلاک و خرابی میگردد ، پاناایران نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک به پشتوانه تجربه چندین ساله و انبار وسیع قطعات تمامی مراحل سرویس و تعمیر مایکروفر پاناسونیک را به صورت حضوری در منزل و محل ارائه مینماید و مشتریان محترم نیاز به هیچ گونه جا به جایی برای مراجعه به نمایندگی تعمیرات مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک نخواهند داشت.

مشتریان محترم میتوانند برای آشنایی بیشتر با انواع مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک و انواع خرابی ها و همچنین روش های نگهداری به صفحه مقالات مراجعه نموده و از مطالب ارزشمند آن بهرمنده شوند.

همچنین در ادامه همین مطلب به برخی از خرابی های متداول مایکروفر پاناسونیک که در مجموعه پاناایران نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک قابل رفع میباشد اشاره مینماییم.

نمایندگی تعمیر مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک

1- روشن نشدن مایکروفر پاناسونیک ( خاموش کامل )

2- پس از فشردن کلید استارت فیوز مینیاتوری منزل میپرد

3- پس از فشردن کلید استارت صدای ناهنجار ( جرقه ) میدهد

4- برخی یا تمامی کلیدها عمل نمیکند ( شایع در مدل های تاچ )

5- تمام قسمت ها کار میکند اما گرم نمیکند

6- میزان قدرت گرمایش به نسبت گذشته افت کرده است.

7- پس از فشردن کلید استارت بین 5 تا 30 ثانیه کار میکند سپس قطع میکند یا خاموش میشود.

8- سینی داخلی دستگاه نمیچرخد

9- لامپ رو شنایی کار نمیکند

10- پس از انتخاب برنامه و فشردن کلید استارت و گذشت چند ثانیه ارور کد روی صفحه نمایش ظاهر میشود H95 / H98 / H97 / H02 و…

و…

برای درخواست تعمیر از نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک میتواند با استفاده از شماره های تماس موجود در نقاط مختلف سایت و دریافت مشاوره در کمترین زمان ممکن منتظر حضور متخصصین پاناایران در منزل و محل خود باشید.

برخی از مدل های پر فروش مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک که تمای ایرادات آنها در پاناایران نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک قابل رفع میباشد :

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-C2000P

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-C2002W

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-C2003S

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-CD987W

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-CD997S

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-CS596A

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-GS595M

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-GS597M

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-K573WF

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-K574WF

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-GF569M

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-C781JF

مایکروفر پاناسونیک مدل : NN-ST681S

و…

پانا ایران نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک آمادگی خود را برای ارائه سرویس و تعمیر انواع مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک در منزل و محل اعلام میدارد مشتریان محترم میتوانند برای ثبت درخواست آنلاین تعمیرات مایکروفر پاناسونیک  و یا برقراری ارتباط تلفنی به صفحه تماس با ما مراجعه نموده و پس از دریافت اطلاعات اولیه توسط متخصصین این مجموعه در کمترین زمان ممکن منتظر حضور تکنیسین و تعمیر مایکروفر پاناسونیک در منزل یا محل خود باشند.

شایان ذکر است محدوده ارائه خدمات در مجموعه پاناایران نمایندگی تعمیرات مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک با توجه به شعب مختلف شامل تمامی مناطق 22 گانه استان تهران و همچنین استان البرز میگردد.

*توجه : دستگاه مایکروفر پاناسونیک اگر در زمان تعمیرات به درستی تعمیر نگردد و دچار نشتی امواج مایکروویو شود میتواند خطرات آتی زیان باری برجای بگذارد با توجه به این موضوع باید بدانید که تعمیر مایکروفر پاناسونیک نیازمند تجربه و تخصص میباشد و جددا از باز نمودن دستگاه خودداری نمایید و درصورت بروز هرگونه خرابی تنها با یک تماس با پاناایران نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در کوتاه ترین زمان منتظر تعمیر مایکروفر پاناسونیک در منزل و محل باشید.

همچنین برای استعلام موجودی و قیمت خرید قطعات مایکروفر پاناسونیک لطفا به وبسایت فروش قطعات پانایدک مراجعه نمایید ( مدل نامبر دستگاه یا پارت نامبر قطعه را در کادر سرچ وارد نمایید )

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

09305407040

02144229559

 

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,