علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک

علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک

علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال

در این مطلب به علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال و برخی مدل ها که این چنین ایراد هایی در آنها شایع میباشد خواهیم پرداخت.

یکی دیگر از خرابی های شایعی که ممکن است برای تمام لوازم برقی منزل رخ دهد خاموش شدن ناگهانی و روشن نشدن دستگاه میباشد گرچه اخیرا اکثر مصرف کنندگان از چند راهی های محافظ دار برای لوازم برقی استفاده مینمایند اما بهتر است بدانید که در برخی اوقات شدت و سرعت نوسانات برق به حدی سریع و قوی میباشد که برای محافظ ها قابل کنترل و تشخیص نیست اما آیا این نوع خرابی ها فقط به دلیل نوسانات برق رخ میدهد؟؟؟

پاسخ این سوال در خصوص تیتر مطلب ما یعنی علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک خیر است :

با این که تصور اولیه مصرف کنندگان در زمان بروز چنین خرابی هایی نوسان برق میباشد باید گفت که همیشه این چنین نیست و گاهی اوقات نیز خرابی یکی از قطعات داخلی خود دستگاه و استهلاک ماکروفر پاناسونیک نیز ممکن است باعث علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک باشد.

در برخی از ماکروویوهای 42 لیتری اینورتر پاناسونیک ( سری 2000 ژاپن ) این ایراد جزو خرابی های شایع محصوب میشود ممکن است که در مدلهای دیگر نیز با چنین ایرادی رو به رو شویم اما در سری نامبرده بیشتر است که در ادامه به مدلهای دقیق خواهیم پرداخت :

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-C2000P

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-C2002W

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-C2003S

حال اینکه علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال در این مدل ها چیست ؟

از دلایل اصلی نمود این خرابی میتوان به برد تغذیه ماکروفر پاناسونیک اشاره نمود که البته بیشتر به دلیل استهلاک و بعضا خرابی سنسور رطوبت بوجود می آید.

برد تغذیه ماکروفر پاناسونیک در مدل های نامبرده : ↓↓↓↓

علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک

 

برای جلوگیری از علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک پیشنهاد میگردد در زمان هایی که از دستگاه استفاده طولانی مدت ندارید دوشاخه دستگاه را از پریز برق جدا نمایید باید بدانید مادامی که دوشاخه برق ورودی به پریز برق متصل هست بخشهایی از دستگاه حتی زمانی که برنامه ای برای گرمایش یا پخت به آن نداده اید در حال کار هستند و این خود باعث استهلاک بی مورد میباشد.

نکته *** : جددا از بازنمودن دستگاه خودداری نمایید و در صورت بروز هرگونه خرابی باما تماس بگیرید.

مواردی اولیه ای که مصرف کنندگان میتوانند در زمان مواجه شدن با این ایراد و علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک شخصا بررسی نمایند و در صورت انجام این تست ها و رفع نشدن ایراد برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک در منزل و محل با متخصصین ما تماس حاصل نمایند و پس از بررسی های اولیه در کمترین زمان ممکن منتظر مراجعه تکنیسین و تعمیر دستگاه در حضور خودتان باشید.

1- تست پریز ورودی برق شهر : اتصال دوشاخه برق به پریز دیگری که از سلامت آن اطمینان دارد

2- بررسی دوشاخه و سیم ورودی برق اصلی دستگاه از نظر ظاهری

3- چنانچه دستگاه شما دارای 3شاخه میباشد و توسط تبدیل به پریز وصل گردیده از سلامت تبدیل اطمینان حاصل نمایید

4- چنانچه دستگاه شما از طریق چند راهی ها یا محافظ ها به پریز برق متصل شده دوشاخه برق دستگاه را مستقیما به پریز برق متصل نمایید

شایان ذکر است که این خرابی و انواع علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک در مجموعه پاناایران نمایندگی تعمیرات ماکروفر پاناسونیک قابل رفع و تعمیر ، حتی بصورت سرویس در محل و منزل میباشد و مشتریان محترم در صورت بروز هرگونه خرابی برای انواع مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک نیاز به هیچ گونه جا به جایی نخواهند داشت شما میتوانید با استفاده از شماره های تماس ذکر شده در نقاط مختلف سایت و همچنین مراجعه به صفحه تماس با ما و تکمیل نمودن فرم درخواست آنلاین پس از بررسی های اولیه توسط متخصصین ما در کمترین زمان ممکن منتظر مراجعه و تعمیر مایکروفر پاناسونیک در محل و حضور خودتان باشید.

مجموعه پاناایران نمایندگی تعمیرات مایکروویو پاناسونیک مفتخر است که با بکارگیری شعب مختلف تمامی مناطق 22 گانه استان تهران و البرز را تحت پوشش دارد.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با انواع خرابی های مایکروفر پاناسونیک و روش هایی جلوگیری از آنها به صفحه مقالات سایت مراجعه نموده و از مطالب آموزنده و ارزشمند آن بهرمند شوید.

همچنین برای استعلام موجودی و قیمت خرید قطعات ماکروفر پاناسونیک لطفا به وبسایت فروش قطعات پانایدک مراجعه نمایید ( مدل نامبر دستگاه یا پارت نامبر قطعه را در کادر سرچ وارد نمایید )

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

09305407040

02144229559

 

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,