تعمیر مایکروویو پاناسونیک

تعمیر مایکروویو و ماکروفر پاناسونیک

تعمیر مایکروویو و ماکروفر پاناسونیک

تعمیر مایکروویو پاناسونیک همانطور که قبلا نیز در پستهای مختلف سایت پاناایران نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک عنوان گردیده یکی از خدمات برجسته این مجموعه میباشد ، پاناایران با بکارگیری تجربه چندین ساله و تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر مایکروویو پاناسونیک تمامی سرویس های انواع مایکروویو پاناسونیک را به صورت سرویس در منزل و محل بدون نیاز به جابه جابی و در حضور مشتری با ارائه فاکتور و ضمانت 6 ماهه تعمیر و تعویض قطعات مایکروویو پاناسونیک ارائه مینماید ، مشتریان گرامی میتوانند در صورت مواجهه با هر نوع خرابی مایکروویو پاناسونیک با مراجعه به صفحه تماس باما و تماس تلفنی یا ثبت در خواست آنلاین تعمیرات در کمترین زمان ممکن منتظر حضور متخصصین این مجموعه و تعمیر مایکروویو پاناسونیک در حضور خودشان باشند تضمین کیفیت و استفاده از قطعات اورجینال انواع مایکروویو پاناسونیک وجه تماییز پاناایران با دیگر مجموعه ها میباشد.

ما در این پست ابتدا به معرفی چند مدل مایکروویو پاناسونیک و خرابی های شایع در آنها میپردازیم همچنین شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با خرابی یا خطای مایکروویو پاناسونیک به مقالات پاناایران یا پست خرابی های متداول ماکروفر پاناسونیک مراجعه نمایید ، پس از عنوان برخی از خرابی های ماکروویو پاناسونیک شما را با بهترین روش های تعمیر مایکروویو پاناسونیک آشنا مینماییم.

برخی از مدل های پرفروش مایکروویو پاناسونیک

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-CD997S

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-CD987W

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-C2003S

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-C2002W

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-C2000P

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-CS596A

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-CS597M

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-GF569M

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-K574W

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-GD579F

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-ST651W

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-GS595A

مایکروویو پاناسونیک مدل : NN-GT546W

اين مدل از ماکروفر يا مایکروویوهاي پاناسونيک که تفاوت بين آنها در ظاهر ، رنگ بندي و ابعاد ميباشد جزو بهترين و قويترين مایکروویوهای پاناسونیک هستند از حدود ۱۵ سال پيش با برند ناسيونال تا به امروز با برند پاناسونيک  اين دستگاه ها در بازار لوازم خانگی کشورمان به چشم میخورند و در برخی مدل های ذکر شده تمامی قطعات و حتی منتاژ آنها در انحصار کشور شناخته شده ژاپن است.

خوشبختانه و به يومن وجود مدلهای آکبند مایکروویو پاناسونیک در بازار همچنان تحت هر شرايطی انواع خرابی مایکروویو پاناسونیک در مجموعه پاناایران قابل تعمير ميباشد. در این مقاله به مشکلات متداولی که ممکن است در استفاده از این دستگاه ها با آن مواجه شوید اشاره می کنیم ، پس با تیم پاناایران همراه باشید تا با برخی از راه حل های مواجه با خرابی انواع ماکروفر و مایکروویو پاناسونیک آشنا شوید.

در ابتدا برای مصرف کنندگانی که می خواهند اطلاعات بیشتری از این مایکروفر یا مایکروویو های برند پاناسونیک داشته باشند برخی امکانات و قابلیت ها را ذکر مینماییم.
مشخصات و امکانات مدل های 42 لیتری ژاپن :
محفظه داخلي بزرگ 42 ليتري ( ابعاد صنعتي )
سيني گردان بزرگ با قطر 36cm
قابليت تنظيم قدرت مایکروويو
داراي گريل ( فر )
بهره گيري از سيستم کم مصرف اينورتر ( Inverter )
قابليت بخت ترکيبي ( Convection )
قابليت پخت همرفتي ( combination )
داراي منوهای پخت اتوماتیک براي انواع مواد غذايي
امکان ذخيره حالت پخت خودکار و محفظه داخلی استیل زد زنگ

تعمیر مایکروویو پاناسونیک

1- دستگاه خاموش کامل است

اين خرابي مربوط به بخش تغذيه دستگاه و بعضا برد سيستم ميباشد از علتهاي اين خرابي ميتوان به دائم در برق ماندن دستگاه حتي در زمانهايي که از آن استفاده نميشود مثلا ساعات خواب شب و مدت زمان کار کرد دستگاه ( طول عمر ) در مدلهاي قديمي تر سري ۲۰۰۰ و در برخی موارد نوسانات برقی اشاره کرد.

2- ارور H98 یا H97 روي صفحه نمايش ظاهر ميشود

در مواقعی شما با خطای H98 یا H97 در صفحه نمایشگر مایکروویو پاناسونیک مواجه می شوید که می توانید علت آن را در صفحه علت خطای H98 یا H97 مشاهده کنید.

3- پس از فشردن کلید استارت دستگاه بعد از مدتی بین 5 الی 30 ثانيه قطع ميکند

اين خرابي مربوط به مگنترون یا اینورتر ماکروفر پاناسونیک و بعضا برد تغذيه نيز ميگردد دلايل متفاوتي براي بروز اين خرابي در انواع مایکروویو پاناسونیک وجود دارد از جمله مدت زمان طولاني کارکرد در مدل هاي قديمي تر سري ۲۰۰۰ خرابي فن خنک کننده دستگاه ( سپس آسیب دیدن مگنترون و اینورتر مایکروویو پاناسونیک ) که اقلب از روی تغییر صدا (کم شدن صدا) در هنگام کارکرد که برای مصرف کنندگان نیز قابل تشخیص میباشد.

4- در زمان کارکرد صداي اضافي خيلي زيادي ميدهد مانند جرقه خيلي قوي

این مشکل ۱۰۰% به لامپ مگنترون مایکروویو پاناسونیک مربوط میشود علت بروز این خرابی استفاده از ظروف فلزی یا با لبه طلایی یا نقره ای و همچنین ظروف یکبار مصرف آلمینیومی و یا خرابی فیلتر داخلی (کثیف بودن فیلتر ) میباشد.

مصرف کننده باید در زمان شستشوی محفظه داخلی این فیتر میکا را نیز باز کرده،خود فیلتر و محل قرار گیری آن را بشویند،نگران خرابی یا شکستن فیلتر نباشید هزینه تعویض آن خیلی کمتر از هزینه تعمیر یا تعویض مگنترون مایکروویو پاناسونیک میباشد.
در زمان بروز این خرابی به هیچ عنوان از دستگاه استفاده ننمایید چرا که ممکن است به بدنه دستگاه آسیب جدی برسد و در بعضی موارد دستگاه غیر قابل تعمیر میگردد.
دارندگان دستگاه های مایکروویو پاناسونیک این نکته را فراموش نکنند سه پایه های فلزی یا سینی فلزی که از ابتدا بعنوان لوازم دستگاه درون آن قرار دارد فقط برای حالت بخت گریل یا فر میباشد و مصرف کننده گرامی در هیچ حالت پخت دیگری مجاز به استفاده از این لوازم نمیباشد.

5- پس از فشردن کلید استارت فیوز منزل میپرد (کلید مینیاتوری)

این ایراد که جزو خرابی های نسبتا شایع در مایکروویو پاناسونیک محسوب میشود مربوط به اینورتر مایکروویو پاناسونیک میباشد که در اغلب موارد به دلیل استحلاک یا بست بودن ورودی و خروجی های هوای مایکروویو پاناسونیک (قراردادن مایکروویو پاناسونیک در باکس بسته کابینت) رخ میدهد ، پیشنهاد میگردد که از قرار دادن دستگاه های روی کار در داخل باکس های بسته کابینت جددا خودداری نمایید زیرا گرم شدن قطعات مایکروویو پاناسونیک بیش از حد استاندارد و از پیش تایین شده باعث خرابی های جدی در بخش های مختلف خصوصا اینورتر و مگنترون مایکروویو پاناسونیک میگردد.

6- برخی یا تمامی کلیدها عمل نمیکند ( شایع در مدل های تاچ )

در برخی از انواع مایکروفر پاناسونیک از صفحه کلیدهای لمسی یا تاچ استفاده شده که معمولا پس از گذشت چندین سال و به دلیل استحلاک دچار خرابی میگردند خرابی ها معمولا در قسمت های پر استفاده به عنوان مثال کلیدهای STOP و START و همچنین کلید های انتخاب زمان رخ میدهد توجه داشته باشید که تمامی مدلهای مایکروفر پاناسونیک با صفحه کلید لمسی یا تاچ در مجموعه پاناایران نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک قابل تعمیر میباشد و نیازی به تعویض یا تغییر در ساختار ( کلیدی کردن صفحه تاچ ) نخواهد داشت.

*نکته : در مواجهه با این خرابی ها یا هرگونه خرابی یا خطا در مایکروویو پاناسونیک به دلیل حساسیت بالای دستگاه های ماکروفر و مایکروویو پاناسونیک در زمان تعمیرات جددا از باز نمودن دستگاه خودداری نمایید و با متخصصین پاناایران از طریق راههای ارتباطی مختلف در وبسایت تماس حاصل نمایید وپس از مشورت با متخصصین این مجموعه منتطر حضور تکنیسین در کمترین زمان و در منزل یا محل خود باشید.

شما میتوانید با استفاده از شماره تلفن های در نقاط مختلف سایت پاناایران نمایندگی تعمیرات مایکروویو و مایکروفر پاناسونیک و یا لمس علامت تلفن در سمت راست (درحالت موبایل) و یا ثبت درخواست آنلاین از صفحه تماس با ما یا صفحه اصلی با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره در کمترین زمان ممکن منتظر حضور متخصصین مجموعه پاناایران در منزل یا محل خود باشید.

همچنین برای استعلام موجودی و قیمت خرید قطعات مایکروویو پاناسونیک لطفا به وبسایت فروش قطعات پانایدک مراجعه نمایید ( مدل نامبر دستگاه یا پارت نامبر قطعه را در کادر سرچ وارد نمایید )

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

09305407040

02144229559

با آرزوی موفقیت روز افزون.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,