بکلایت تلویزیون پاناسونیک

تعمیرات تخصصی بکلایت تلویزیون پاناسونیک

پاناایران نمایندگی مرکزی پاناسونیک : ما در مجموعه پاناایران با اتکا به تخصص و انبار وسیع قطعات تعمیر و تعویض بکلایت انواع تلویزیون پاناسونیک را بصورت تعمیر و تعویض در محل با ارائه فاکتور و ضمانت 6 تا 12 ماهه خدمات به مشتریان گرامی ارائه مینماییم.
توضیح کوتاه در خصوص بکلایت :
بکلایت چیست ؟ پس از پیشرفت تکنولوژی و اهمیت صرفه جویی در مصرف انرژی تمامی شرکت های تولید کننده سیستم های تصویری مانند تلویزیون و مانیتورها برای تامین نور پس زمینه صفهات نمایش در ابتدا از لامپ های فلورسنت ( در تلویزیون های LCD ) و در حال حاضر از دیودهای انتشار نور LED استفاده مینمایند.
بکلایت در هر صفحه نمایش یکی از مهم ترین قطعات دستگاه محصوب میگردد بطوری که اگر بکلایت تلویزیون با هرگونه خرابی مواجه شود بخشی از تصویر و بعضا تمام تصویر قابل رویت نخواهد بود.
پس آشنای کوتاه با کلمه بکلایت به انواع خرابی ها و نمود آنها در تلویزیون پاناسونیک همچنین مراحل و شرایط تعمیر یا تعویض بکلایت در پاناایران میپردازیم.
گفتنی است که نمودهای خرابی بکلایت تلویزیون پاناسونیک در اکثر مدلهای موجود در بازار تقریبا یکسان است.
انواع خرابی بکلایت تلویزیون پاناسونیک :
1- تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد.
2- لکه ها یا حاله های سیاه و تیره مشاهده میشود.
3-بخشی یا نیمی از تصویر کم نور و تاریک است.
4-نیمه افقی یا عمودی تلویزیون تاریک میشود.
5-تصویر به صورت لحظه ای خاموش و روشن میشود اما صدا دارد.
6-پس از روشن شدن تا لحضاتی تصویر قطع و وصل میشود و سپس خاموش میشود.
7-پس از فشردن کلید پاور چراغ کوچک جلوی دستگاه چشمک میزند و روشن نمیشود.
نکته : در برند پاناسونیک  در زمان خرابی بکلایت ، تلویزیون روشن نخواهد شد و توسط چراغ استندبای ارور کد خرابی بکلایت تلویزیون پاناسونیک مشاهده میشود.
در برند پاناسونیک ارور 1 یا یک چشمک نمود خرابی بکلایت میباشد .
8-رنگ های آبی یا بنفش در تصویر به باقی رنگها قالب میشود.
مجموعه پاناایران نمایندگی مرکزی پاناسونیک 526022 یکی از تخصصی ترین مراکز در زمینه تعمیر و تعویض بکلایت انواع تلویزیون های LED پاناسونیک میباشد و خدماتی نظیر تعمیر ، تعویض و فروش بکلایت در محل و منزل را با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت و ضمانت تعمیر را ارائه مینماید.
برای دریافت خدمات تعمیر یا تعویض بکلایت تلویزیون پاناسونیک فقط کافیست با شماره های درج شده در نقاط مختلف سایت تماس حاصل نمایید یا توسط فرم ثبت درخواست آنلاین در صفحه تماس با ما درخواست تعمیر بکلایت تلویزیون پاناسونیک خود را ثبت نمایید و منتظر تماس و حضور متخصصین ما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل و منزل خود باشید.

 

با آرزوی موفقیت برای مشتریان گرامی.