تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک

تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک

تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز پاناایران 526022 تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون های LED LCD Plasma 3D 4K SMART پاناسونیک بصورت سرویس در محل و منزل بدون نیاز به جا به جایی با قطعات اصلی و اورجینال و ضمانت 6 الی 12 ماهه تعمیر یا تعویض قطعات برای تعمیر انواع تلویزیون پاناسونیک میتوانید از طریق تماس با شماره های درج شده در نقاط مختلف سایت یا ثبت درخواست آنلاین خدمات از طریق صفحه تماس با ما با تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک پاناایران در ارتباط باشید و پس از بررسی های اولیه توسط متخصصین این مجموعه در کم ترین زمان ممکن منتظر حضور تکنیسین و تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل یا محل خود باشید.

تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک

برخی از خدمات تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک :

1- تعمیر تلویزیون پلاسما پاناسونیک در تمامی مدل ها

2- تعمیر انواع تلویزیون LED و LCD در محل

3- تعمیر و تعویض بکلایت انواع تلویزیون LED پاناسونیک

4- تعمیرات تخصصی انواع بردهای اسکن ، مین برد ، منابع تغذیه ، اینورتر و …

با توجه به اینکه برند پاناسونیک یکی از بهترین ها در زمینه صوت و تصویر بوده قطعا از قطعات با کیفیت تر و همچنین پیچیده تر نسبت به برندها دیگر بهره بری نموده است و همین امر باعث شده تعمیر تلویزیون پاناسونیک از جمله خدمات خاص باشد و نیازمند قطعات و تخصص بسیار بالایی میباشد ، از این رو ما در مجموعه های پاناایران و پانایدک بعنوان تعمرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک و فروشگاه تخصصی قطعات انواع تلویزیون پاناسونیک در حال فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشیم و این نوید را به شما خواهیم داد که 90% خرابی های انواع تلویزیون پاناسونیک قابل تعمیر بوده و در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات 100% اورجینال و اصلی استفاده خواهیم نمود.

تعمیر مین برد تلویزیون پاناسونیک

تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک

تعمیر مین برد انواع تلویزیون پاناسونیک یکی از خدمات مجموعه تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک پاناایران میباشد

مجموعه پاناایران تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک به پشتوانه تجربه تخصصی چندیدن ساله در زمینه تعمیر انواع تلویزیون پاناسونیک و به عنوان یکی از اولین فروشگاه های تخصصی قطعات انواع تلویزیون پاناسونیک ( مشاهده کنید در قطعات تلویزیون پاناسونیک ) به مصرف کنندگان گرامی این اطمینان خاطر را خواهد داد که در 90% موارد دستگاه شما تعمیر میگردد و نیازی به تعویض دستگاه و حتی قطعات نخواهد بود و تلاش ما برای جلوگیری از هزینه های اضافی است.

در ادامه با برخی از خرابی های انواع تلویزیون که در تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک امکان سرویس در منزل و محل دارند آشنا گردید

1- تلویزیون پاناسونیک روشن نمیشود و چراغ جلوی دستگاه چشمک میزند .

-طراحی انواع تلویزیون پاناسونیک به گونه ای میباشد که اگر هر یک از قطعات داخلی دستگاه به هر دلیلی دچار آسیب دیدگی گردد دستگاه به حالت protect یا محافظت میرود تا از آسیب دیدگی بیشتر قطعات جلوگیری شود . بیشتر بخوانید در چشمک زدن تلویزیون پاناسونیک .

2- تلویزیون پاناسونیک کاملا خاموش است .

-این خرابی اغلب مربوط به برد تغذیه و مین برد تلویزیون پاناسونیک میباشد و معمولا به دلیل استحلاک یا نوسانات برق نمود میکند . بیشتر بخوانید در علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون پاناسونیک .

3- تلویزیون پاناسونیک صدا دارد اما تصویر ندارد یا بسیار کم نور است .

-در مورد این خرابی که اغلب در مدل های جدید و تلویزیون های LED پاناسونیک رایج هستند میتوان به خرابی بکلایت ( تامین کننده نور پس زمینه ) اشاره نمود برای آشنایی بیشتر به مطلب تعمیر بکلایت تلویزیون پاناسونیک مراجعه نمایید.

4- تلویزیون پاناسونیک دچار تغییر رنگ یا بهم ریختگی تصویر گردیده و بارها یا خطوط عمودی یا افقی دارد .

-اگر دستگاه ضربه نخورده باشد این گونه خرابی ها میتوانند به نسبت نوع و مدل دستگاه دلایل بسیار متفاوتی داشته باشند اما به صورت تجربی قسمت های مورد نظر به این شرح میباشد : در انواع تلویزیون پلاسما پاناسونیک بردهای اسکن تصویر ، بردهای آدرس پنل ، فلت چیپ ها و در انواع تلویزیون LED و LCD پاناسونیک خرابی مین برد ، برد تیکان ، فلت چیپ ها ، کابل های LVDS ، بردهای آدرس پنل و بعضا خرابی پنل یا بکلایت . یکی از دلایل اصلی بروز این نوع خرابی نشت مایعات میباشد .

تعمیر برد اسکن تلویزیون پاناسونیک

تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک

تعمیرات تخصصی انواع برد های اسکن تلویزیون پاناسونیک ( Y / Z / SU / SD ) بردهای اسکن افقی و عمودی بردهای بافر در تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک انجام میپذیرد

برخی از سولات متداول از تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک :

1- محدوده سرویس دهی تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک کجا هست ؟

با توجه به نیاز روز خدمات تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک محدود به منطقه نیست و تمامی سرویس ها در مناطق 22 گانه استان تهران و البرز انجام خواهد شد.

2- هزینه تعمیر تلویزیون پاناسونیک چقدر است ؟

با اینکه پاسخ دقیق به این سوال نیازمند بررسی فیزیکی دستگاه میباشد شما میتوانید برای بر آورد هزینه تعمیر تلویزیون پاناسونیک با متخصصین ما در تماس باشید.

3- تعیمر تلویزیون پاناسونیک ضمانت دارد ؟

تمامی سرویس ها در تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک شامل 6 الی 12 ماه ضمانت خواهد بود که پس از تعمیر بهمراه فاکتور دراختیار شما گذاشته خواهد شد.

4- چقدر زمان میبرد تا تلویزیون پاناسونیک بازدید و تعمیر شود ؟

پس از ارتباط شما با متخصصین این مجموعه و بررسی اطلاعات در استان تهران و البرز بین 1 الی 5 ساعت زمان مراجعه و تعمیر تلویزیون پاناسونیک میباشد.

5- آیا برای تعمیر تلویزیون از قطعات اصلی و اورجینال استفاده میشود و پس از تعمیر دستگاه کیفیت گذشته را خواهد داشت ؟

در پاسخ به این سوال بطور قطع از قطعات 100% اصلی و اورجینال در این مجموعه استفاده میگردد و شما با هیچ گونه تغییر کیفیتی مواجه نخواهید شد.

6- آیا امکان مراجعه حضوری به تعمیرگاه وجود دارد ؟

بله ، مشتریان گرامی میتوانند برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک به آدرس درج شده در سایت مراجعه نمایند و حتی با هماهنگی قبلی سرویس درجا ( درحضور شما ) بگیرند.

تعمیر بکلایت بک لایت تلویزیون پاناسونیک

تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک

تعمیرات تخصصی انواع بکلایت تلویزیون پاناسونیک تعویض کامل بکلایت تلویزیون پاناسونیک با ضمانت 12 ماهه و قطعات درجه 1 و اورجینال یکی دیگر از خدمات برجسته تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک میباشد.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با مجموعه پاناایران تعمیرگاه مرکزی تلویزیون پاناسونیک و همچنین انواع خرابی ها و روش های پیشگیری از آن به صفحه مقالات مراجعه نموده و از مطالب ارزشمند آن بهرمند شوید.

همچنین برای ثبت درخواست آنلاین تعمیرات و مشاوره تلفنی با متخصصین به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

برای بررسی موجودی ،قیمت و خرید قطعات انواع تلویزیون پاناسونیک لطفا به وب سایت فروشگاه پانایدک مراجعه فرمایید و برای جستجو ، مدل نامبر دستگاه یا پارت نامبر قطعه مورد نظر را در کادر سرچ ( بالا صفحه ) وارد نمایید .