ماکروفر پاناسونیک NN-CD997S NN-CD987W

تعمیر ماکروفر پاناسونیک مدل NN-CD997S و NN-CD987W

ماکروفر 42 لیتری اینورتر پاناسونیک

آشنایی و عیب یابی ماکروفرهای اینورتر 42 لیتری پاناسونیک مدل های NN-CD997S و NN-CD987W

در ادامه این مطلب با امکانات و خرابی های شایع دو مدل از بهترین و کامل ترین ماکروفر های اینورتر 42 لیتری پاناسونیک که تنها در رنگ بندی تفاوت دارند آشنا خواهید شد :

مدل های NN-CD997S و NN-CD987W امکانات :

محفظه بزرگ 42 لیتری (بزرگ ترین سایز در مدل های خانگی) مناسب برای پخت و گرمایش مواد با ظروف بزرگ.

تکنولوژی اینورتر (کم مصرف).

سیستم گرمایش پرقدرت مایکروویو 1000W.

سیستم پخت گریل 1250W.

سیستم کانوکشن قدرتمند 1800W تا حداکثر دمای 250 درجه سانتیگراد.

(قابل ذکر است که این مدل ماکروفر پاناسونیک از المنت های اینفرارد نوری برای کانوکشن بهره میبرد و المنت های گریل دستگاه کاملا مجزا میباشد)

سیستم پخت ترکیبی یا کامبینیشن برای پخت یکسان داخل و روی مواد.

20 برنامه پخت خودکار از پیش تعریف شده برای انواع مواد غذایی.

سیستم گرمایش خودکار با استفاده از سنسور بخار.

قابلیت یخ زدایی با امکان تعیین وزن مواد.

امکان ذخیره برنامه پخت پرمصرف و دلخواه.

و…

اکنون که بصورت نسبی با امکانات ماکروفر پاناسونیک مدل NN-CD997S و NN-CD987W آشنا شدید در ادامه باما همراه باشید تا شما را با خرابی های متداول این مدل ها و روش های پیشگیری از آنها آشنا نماییم.

خرابی های متداول ماکروفر پاناسونیک مدل  NN-CD997S و NN-CD987W

1- اولین و شایع ترن خرابی ماکروفر پاناسونک NN-CD997S و NN-CD987W ارور یا خطای H97 یا H98 میباشد که مربوط به قطعات اصلی سیکل گرمایش مایکروویو ( اینورتر و مگنترون ) میگردد ، میتوانید برای آشنایی بیشتر با این خرابی به مقاله علت خطای H98 یا H97  مراجعه نمایید.

2- پس از انتخاب برنامه و فشردن کلید استارت فیوز منزل میپرد : این خرابی مربوط به برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک میباشد که در صورت بروز باید از تکرار کردن و روشن نمودن مجدد دستگاه خودداری نمایید ، معمولا این خرابی به دلیل استحلاک و در برخی موارد خرابی مگنترون به وجود می آید.

3-پس از انتخاب برنامه و فشردن کلید استارت صدای بسیار ناهنجاری میدهد ( جرقه میزند ) و در قسمت داخلی دستگاه که فیلتر میکا قرار دارد سیاه یا کبود شدگی به چشم میخورد : این خرابی در ماکروفر اینورتر 42 لیتری پاناسونیک قطعا مربوط به خرابی مگنترون دستگاه میگردد که در اکثر موارد استفاده از ظروف فلزی یا حتی لبه آبکاری شده ، عدم توجه به خرابی یا کثیفی فیلتر میکا رخ میدهد ، قابل ذکر است که حتی 3 پایه های فلزی فابریک داخل بسته یندی خود ماکروفر 42 لیتری پاناسونیک فقط و فقط در زمان استفاده از گریل یا کانوکشن میتواند داخل دستگاه قرار گیرد. برای جلوگیری از این خرابی از هیچ گونه ظروف فلزی در برنامه هایی که بر روی صفحه نمایش چراغ MICRO روشن است استفاده ننمایید و بطور مرتب از تمیزی و سلامت فیلتر میکا اطمینان حاصل نمایید.

4-پس از انتخاب برنامه و فشردن کلید استارت بین 2 الی 5 ثانیه کار میکند سپس قطع میکند : این خرابی نیز میتواند مربوط به اینورتر یا برد سیستم کنترل دستگاه باشد و برای جلوگیری از آن بهتر است ماکروفر اینورتر 42 لیتری پاناسونیک فقط در زمان های مورد نیاز به پریز برق متصل گردد.

مجموعه پاناایران به پشتوانه تخصص در زمینه تعمیرات انواع ماکروفر پاناسونیک آمادگی خود را برای انجام سرویس در محل و منزل در کمترین زمان در نقاط مختلف استان تهران و البرز اعلام میدارد برای ثبت درخواست تعمیرات میتوانید از شماره های تماس ذکر شده در نقاط مختلف سایت و همچنین تکمیل نمودن فرم درخواست آنلاین از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

همچنین برای استعلام موجودی و قیمت خرید قطعات ماکروفر پاناسونیک لطفا به وبسایت فروش قطعات پانایدک مراجعه نمایید ( مدل نامبر دستگاه یا پارت نامبر قطعه را در کادر سرچ وارد نمایید )

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

09305407040

02144229559

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,