ماکروفر پاناسونیک NN-CD997S NN-CD987W

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک

برای برقراری ارتباط با متخصصین نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک و ناسیونال از شماره های تماس درج شده در سایت استفاده نمایید.

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

با توجه به کاربردی بودن مایکروویو پاناسونیک به عنوان یکی از لوازم پر مصرف منزل برای گرم کردن پخت وپز یا یخ زدایی مواد غذایی این محصول در اکثر منازل رویت میگردد و اکثر مصرف کنندگان حداقل یک بار با خرابی ماکروفر پاناسونیک مواجه شده یا میشوند ما در این باره توصیه های مهمی برای شما دارندگان محصولات پاناسونیک و دیگر برندها را داریم که از بروز این خرابی ها جلوگیری نمایید یا در زمان بروز خرابی چگونه از بیشتر شدن شدت آسیب دیدگی جلوگیری کنید. با ما باشید تا در مورد تعمیر مایکروفر پاناسونیک اطلاعات مهمی کسب کنید.

 

تعمیر مایکروفر اینورتر پاناسونیک

تفاوت مایکروفر اینورتر پاناسونیک با مایکروفرهای ترانسی :

شرکت پاناسونیک که یکی از موفق ترین برندهای تولید انواع لوازم صوتی و تصویری و خانگی میباشد انواع مایکروفر اینورتر پاناسونیک را از سالهای دور وارد این بازار نموده اما یکی از سولات متداول تفاوت مایکروفر اینورتر پاناسونیک با دیگر دستگاه ها میباشد ( در برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک بیشتر بخوانید ) بطور خلاصه تکنولوژی اینورتر در این حوزه به معنی کم مصرف بودن ( مصرف برق ) میباشد در صورتی که در مایکروفر های ترانسی مصرف برق بالاتر میباشد و خود دستگاه وزن نسبتا بالایی دارد.

مجموعه پاناایران نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک با تجربه تخصصی چندین ساله در زمینه تعمیر و تامین قطعات مایکروفر پاناسونیک آمادگی خود را برای ارائه سرویس و خدمات تعمیر مایکروفر اینورتر پاناسونیک در منزل و محل بدون نیاز به جا به جایی اعلام میدارد گفتنی است که استفاده از قطعات اصلی و اورجینال از اولویت های این مجموعه میباشد و تمامی خدمات ارائه شده شامل 6 الی 12 ماه ضمانت خواهد بود.

*نکته : ماکروفر اینورتر پاناسونیک در دو نوع اینورتر بزرگ ( در مدل های قدیمی تر ) و اینورتر کوچک ( در مدل های جدید تر ) تولید شده و هر دو نوع مایکروفر اینورتر پاناسونیک در پاناایران نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک قابل تعمیر میباشد.

انواع اینورتر ماکروفر پاناسونیک

 

اینورتر بزرگ ماکروفر پاناسونیک

      اینورتر بزرگ ماکروفر پاناسونیک

 

برد اینورتر کوچک ماکروفر پاناسونیک

برد اینورتر کوچک ماکروفر پاناسونیک

 

تمام دستگاه های مایکروفر پاناسونیک اعم از اینورتر و ترانسی گرمای بوجود آمده را توسط قطعه ای بنام مگنترون پاناسونیک تولید مینمایند.

مگنترون پاناسونیک

تصویری از مگنترون ماکروفر پاناسونیک که علت اکثر خرابی های مایکروفر و مایکروویو از این قطعه نشئت میگیرد.


مگنترون ماکروفر پاناسونیک که در تعمیر مایکروفر پاناسونیک نقش مهمی دارد ، یکی از مهم ترین قطعات دستگاه میباشد که با کمک ولتاژ تامین شده توسط ترانس یا اینورتر امواج مایکروویو را ایجاد مینماید و مولکولهای آب بوسیله این امواج به جنبش درمی آیند و بدلیل اصطکاک مولکول های آب مواد داخل دستگاه گرم میگردد.

حال که بصورت نسبی با روش کارکرد و ظاهر این قطعه آشنا شدید بهتر است به روش های جلوگیری از خرابی مگنترون مایکروفر پاناسونیک و همچنین تعمیر مایکروفر پاناسونیک توجه نمایید.
برای جلوگیری از این خرابی ها از گذاشتن ظروف فلزی،لبه طلایی یا نقره ای،ظروف یک بار مصرف آلومینیومی،سیب زمینی پوست نکنده و درسته،تخم مرغ با پوست در حالت پخت مایکروویو خودداری نمایید حتی شلف ها و یا سه پایه های فلزی فابریک دستگاه که در خصوص دستگاه های ماکروفر پاناسونیک که دارای قابلیت های گریل یا کانوکشن هستند نیز نباید در حالت پخت یا گرمایش مایکرو داخل دستگاه باشد این قطعات تنها در حالت پخت گریل  فر یا کانوکشن قابل استفاده هستند.

 

طلق یا فیلتر میکا خراب

شماره (1) طلق یا فیلتر میکا خراب هنگام تعمیر خرابی مایکروفر یا مایکروویو پاناسونیک

یکی دیگر از دلایل شایع بروز خرابی مگنترون ماکروفر پاناسونیک کثیف بودن،شکستگی یا خرابی فیلتر داخلی دستگاه میباشد تصویر شماره 1 نشان دهنده یک فیلتر خراب است.

مصرف کننده گان  گرامی موظف هستند که در زمان نظافت محفظه داخلی دستگاه ماکروفر پاناسونیک این فیلتر را از بدنه دستگاه جدا نمایند،خود فیلتر و محل قرار گیری آن را بخوبی تمیز کنند و اگر بنا به هر دلیلی فیلتر داخلی معیوب گردید باید بدانید که دستگاه نباید بدون فیلر مصرف گردد.
خرابی مگنترون ماکروفر پاناسونیک باعث میگردد که سیکل مایکروویو دستگاه بطور کامل از کار بیفتد و این خرابی نمودهای مختلفی به نسبت مدل و نوع دستگاه ماکروفر پاناسونیک دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره مینماییم.

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در منزل و محل

بطور مثال در اکثر مدل های ماکروفر اینورتر پاناسونیک نمود خرابی این چنین است که پس از انتخاب برنامه های گرمایش یا پخت بوسیله سیکل مایکروویو هر مقدار زمانی که توسط مصرف کننده انتخاب گردد (دستگاه معیوب) پس از گذشت 5 الی 40 ثانیه بطور خودکار قطع میگردد و برنامه پخت یا گرمایش کنسل و لغو میشود و در این حالت دستگاه ماکروفر پاناسونیک هیچ گرمایی تولید نمیکند. (قابل ذکر است که خرابی های دیگری نیز وجود دارند که نمودهای مشابه دراند)

نمود خرابی دیگری که علت آن قطعا مگنترون ماکروفر پاناسونیک میباشد چنین است که پس از انتخاب برنامه های پخت یا گرمایش توسط سیکل مایکروویو دستگاه ماکروفر پاناسونیک صدای بشدت زیادی گاها همراه با نوری که از جرقه ، های ولتاژ مگنترون ماکروفر پاناسونیک نشئت میگیرد شنیده و رویت میشود که در این حالت پیشنهاد ما برای مصرف کنندگان عدم استفاده مجدد از دستگاه و تماس با تکنسین های متخصص تیم پاناایران نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک جهت رفع ایراد در محل شما میباشد. تصویر شماره 2 نشان دهنده یک مگنترون ماکروفر پاناسونیک جرقه زده است.تعمیر مایکروفر پاناسونیک تخصص ماست.

 

مگنترون جرقه زده

شماره (2) مگنترون جرقه زده ماکروفر پاناسونیک

همانطور که قبلا نیز اشاره شد در زمان بروز خرابی پس از اولین بار که با یک صدای خیلی شدید جرقه مانند روبه رو میشوید دستگاه را از برق خارج نموده و برای تعمیر مایکروفر پاناسونیک با ما تماس حاصل نمایید شما میتوانید هم اکنون از طریق صفحه تماس با ما برای ثبت درخواست بازدید و تعمیر ماکروفر پاناسونیک در منزل و محل از طریق فرم ثبت درخواست آنلاین یا شماره های تماس ذکر شده در قسمت های مختلف سایت استفاده نمایید و در کمترین زمان ممکن کنتظر حضور یکی از متخصصین پاناایران و تعمیر دستگاه در حضور خودتان باشید. همچنین برای آشنایی بیشتر با خرابی های انواع ماکروفر پاناسونیک میتوانید از صفحه مقالات سایت دیدن فرمایید و از مطالب ارزشمند آن بهرمند شوید.

برخی از مدل های مایکروفر پاناسونیک که خرابی مگنترون در آنها شایع هست

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-CD997S

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-CD987W

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-C2003S

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-C2002W

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-C2000P

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-CS596A

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-GS597M

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-GS595A

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-GF569WF

ماکروفر پاناسونیک مدل : NN-ST681S

و…

انواع مگنترون ماکروفر پاناسونیک

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

     مگنترون پاناسونیک مدل : 2M261-M1

 

 

مگنترون پاناسونیک مدل : 2M236-M1

     مگنترون پاناسونیک مدل : 2M236-M1

 

 

مگنترون پاناسونیک مدل : 2M236-M36

    مگنترون پاناسونیک مدل : 2M236-M36

 

 

مگنترون پاناسونیک مدل : 2M236-M32

   مگنترون پاناسونیک مدل : 2M236-M32

 

*توجه : به هیچ عنوان اقدام به بازنمودن و خارج کردن مگنترون ماکروفر پاناسونیک ننمایید . بدلیل خطرات ناشی از نشت مایکروویو و آسیب جدی درصورت نشتی به بدن انسان این عمل را تنها به متخصصین ما محول نمایید تا در کمترین زمان ممکن مشکل مایکروفر پاناسونیک را در منزل و محل در حضور شما برطرف نمایند.

برای تعمیر مایکروویو پاناسونیک در منزل و محل یا تعمیر مایکروفر پاناسونیک در منزل و محل میتوانید در خواست خود را از طریق شمارهای تماس موجود در قسمتهای مختلف سایت یا مراجعه به صفحه تماس با ما و ثبت درخواست آنلاین تعمیرات از طریق فرم موجود اقدام نمایید متخصصین پاناایران نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و پس از بررسی های اولیه تنکیسین جهت تعمیر ماکروفر پاناسونیک در منزل و محل  شما حاضر خواهد شد.

همچنین برای استعلام موجودی و  قیمت خرید قطعات مایکروویو پاناسونیک لطفا به وبسایت فروش قطعات پانایدک مراجعه نمایید ( مدل نامبر دستگاه یا پارت نامبر قطعه را در کادر سرچ وارد نمایید )

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

09305407040

02144229559

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,